ترس از خدا در انجیل 
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل قالب سبز

- هر کس بیشتر از خدا بترسد نزد او مقبول تر است. (اعمال رسولان، باب دهم، 25)

- خدا را آنطور که مقبول است عبادت کنیم یعنی از او بترسیم و احترامش بگذاریم زیرا خدا آتشی است که می سوزاند. (رساله به عبرانیان، باب دوازدهم، 28 و 29)

 


برچسب‌ها: ترس از خدا در آیات انجیل
[ یک شنبه 24 دی 1391 ] [ ] [ شایان مهرستا (شب) ]

ای غلامان طوری با اشتیاق مطیع اربابان زمینی خود باشید که از ارباب آسمانی خود مسیح اطاعت می کنید. (رساله ی پولس رسول به افسیان، باب ششم، 5)

 

به غلامان بگو که در هر امر مطیع اربابان خود باشند و درباره ی احکام آنان جر و بحث نکنند و آنها را هماره از خود راضی نگاه دارند. (رساله ی پولس رسول به تیطس، باب دوم، 9)

 

فتوای توماس آکویناس قدیس درباره ی بردگی:

« بردگی که نتیجه ی گناهی است که آدم مرتکب شد، از نظر اجتماعی نظام مفید و عادلانه ای است. زیرا امری طبیعی است که گروهی کار کنند تا گروهی دیگر آزاد باشند و بتوانند از قانون خدا و از خود آنان دفاع نمایند. »


برچسب‌ها: فتوای توماس آکویناس رساله ی پولس رسول
[ شنبه 23 دی 1391 ] [ ] [ شایان مهرستا (شب) ]
صفحه قبل صفحه بعد
درباره وبلاگ

چه آسان شعر می‌سراییم و از انسانیت و حقوق بشر و صدها واژه‌ی از تداعی افتاده‌ی رنگین دیگر دم می‌زنیم. اما آن سوتر از دیوار بلند غرورمان، فراموشی‌مان و روزمرّه‌گی‌مان شعرها کشتار می‌شوند. انسانیت و حقوق بشر در گنداب‌ها دست و پا می‌زند و قاموسی به حجم تاریخ دور و نزدیک از واژگان زنده؛ گرد فراموشی می‌گیرد. چه ساده فراموش می‌کنیم مرگ «شعر» در جامه‌ی انسان را.. آری.. از شعرستانیم و از شعر بی‌خبر و از نزدیک‌ترین‌ها چه دورترین..
امکانات وب