امانات الهی را چنین باید نگاه داشت.. 
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل قالب سبز

مرا به زور به جهان کشاندید و یا شاید هم در نتیجه ی اشتباهی و هوسی زودگذر..

 ولی چرا چرا چرا اکنون چنین مجازاتم می کنید؟؟
«آیا بر فراز آسمان کس نیست؟؟»

 

یک وکیل دادگستری گفت: اگر والدین به منظور حفاظت از کودک، او را مورد تنبیه قرار دهند عمل آنها جرم محسوب نمی‌شود به شرطی که از حد متعارف در قانون مجازات اسلامی عبور نکند.

 

كودك‌ آزاري‌ طبق‌ تعريف‌ سازمان‌ بهداشت‌ جهاني‌ عبارت‌ است‌ از: " آسيب‌ يا تهديد سلامت‌ جسم‌ و روان‌ و يا سعادت‌ و رفاه‌ و بهزيستي‌ كودك‌ به‌ دست‌ والدين‌ يا افرادي‌ كه‌ نسبت‌ به‌ او مسئول‌ هستند. اما در اصطلاح‌ متخصصين‌ امر، هرگونه‌ آسيب‌ جسمي‌ يا رواني‌ و سوء استفادة‌ ی جنسي‌ يا بهره‌كشي‌ و عدم‌ رسيدگي‌ به‌ نيازهاي‌ اساسي‌ افراد زير ۱۸ سال‌ توسط‌ افراد ديگر، كودك‌ آزاري‌ تلقي‌ مي‌شود ."

 

 


منابع بعضی از عکس ها:

http://fa.azadnegar.com

http://anjomanhoqooq.blogfa.com



نظرات شما عزیزان:

دریا
ساعت14:03---11 ارديبهشت 1394
ممنون
راستش یکی ازدوستام پدرش میزندش...خیلی وقت هامیگه باهم خوبن ولی تا یکمی باهم بحث میکنن پدرش روش دست بلند میکنه.ازم خواست پیگیری کنم...حتی به سایت پزشکی قانونی هم سرزدم.من پدرشو دیدم.جلوی افراددیگه به گفته ی دوستم ودیده های خودم خیلی خوبه به طوری که همه میگن پدره خوبیه ولی توی خونه چنین چیزی نیست وخیلی زورمیگه.


دریا
ساعت23:19---10 ارديبهشت 1394

میشه بهم بگین اگه پدری رودخترش دست بلند کنه دخترباید چیکارکنه؟خواهش میکنم
پاسخ: دریای عزیز! ممنونم از اینکه از این وبلاگ بازدید کردید. در مورد سؤالتون باید عرض کنم که البته هر تنبیهی رو نباید به حساب شکنجه و اذیت و آزار گذاشت. پدرا و مادرا غالباً و به طور غریزی فرزندانشون رو دوست دارن و این دوست داشتن رو البته ممکنه در مواقعی به شیوه هایی نشون بدن که چندان با عقل و منطق سازگار نیست. ولی خب در این موارد و از جمله چیزی که شما در سؤالتون مطرح کردید؛ شاید قبل از هر چیز بهتر باشه دلیل برخورد فیزیکی رو معلوم کنیم. بعد در مورد شرایط روحی، جسمی و عادات رفتاری طرف برخورد کننده(در اینجا پدر) اطلاعاتی داشته باشیم. پدری که در سلامتی و تعادل روحی روانی و جسمی باشه، یقیناً در برخورد با فرزندانش میتونه منطقی رفتار بکنه و شیوه های تربیتی درستی رو به کار ببره. گرچه نباید فراموش بکنیم که به هر حال هر انسانی دچار اشتباه میشه ولی مهم اینه که متوجه اشتباه خودش بشه و در راستای جبرانش تلاش کنه. به هر حال در موارد حاد میشه از مددکارهای اجتماعی درخواست کمک و راهنمایی کرد..



محمد
ساعت18:54---6 خرداد 1392
کاش آدم بمیره و همچین صحنه هایی رو نبینه...
آقا جون آیا وقتش نرسیده ظهور کنی و به داد مظلومین برسی...
اللهم عجل لولیک الفرج بحق آه مظلوم...


ياسمن
ساعت1:37---25 ارديبهشت 1391
با ديدن اين تصاوير واقعا قلبم به درد اومد و ناراحت شدم ............

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها: کودک آزاریفتودرد
[ سه شنبه 7 فروردين 1391 ] [ ] [ شایان مهرستا (شب) ]

درباره وبلاگ

چه آسان شعر می‌سراییم و از انسانیت و حقوق بشر و صدها واژه‌ی از تداعی افتاده‌ی رنگین دیگر دم می‌زنیم. اما آن سوتر از دیوار بلند غرورمان، فراموشی‌مان و روزمرّه‌گی‌مان شعرها کشتار می‌شوند. انسانیت و حقوق بشر در گنداب‌ها دست و پا می‌زند و قاموسی به حجم تاریخ دور و نزدیک از واژگان زنده؛ گرد فراموشی می‌گیرد. چه ساده فراموش می‌کنیم مرگ «شعر» در جامه‌ی انسان را.. آری.. از شعرستانیم و از شعر بی‌خبر و از نزدیک‌ترین‌ها چه دورترین..
امکانات وب