آن شهید مظلوم و این ضریح طلای 138 کیلوگرمی..!! 
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل قالب سبز

آن شهید مظلوم و این ضریح طلای 138 کیلوگرمی..!!

به‌کارگیری 138 کیلوگرم طلا و 6500 کیلوگرم نقره برای ساخت ضریح یکی از امامان

 


 

حتماً ادامه ی عکس ها را نیز ببینید


برچسب‌ها: نقدفتودرددورترینان
ادامه مطلب
[ یک شنبه 5 آذر 1391 ] [ ] [ شایان مهرستا (شب) ]

 شبکه "دموکراسی  اکنون آمریکا" گزارش داد ، شمار سیاهپوستان زندانی در آمریکا  از دوره ی اوج آپارتاید در آفریقای جنوبی بیشتر است.
میشل الکساندر نویسنده و تحلیلگر به این شبکه گفت :« ما در آمریکا یک سیستم قلعه و دژ مانند درست کرده ایم که در بسیاری از جهات شبیه به  سیستم آپارتاید آفریقای جنوبی عمل می کند. قوانین ما نیز همه تبعیض آمیز و اقلیت ها و طبقه فقیر جامعه را هدف قرار گرفته است.    
هزاران سیاهپوست  در رابطه با جرائم غیرخشن و مرتبط با مواد مخدر جنایتکار و مجرم شناخته شده و راهی زندان می شوند.اما همین جرائم در محله های سفید پوست و در محوطه دانشگاههای امریکا به وفور یافت می شود اما پلیس عمدا از آن چشم پوشی می کند.این اقلیت ها که راهی زندان می شوند ، برای همیشه عنوان شهروند درجه دو می گیرند و از بسیاری از حقوق شهروندی خود محروم می شوند
این نویسنده و وکیل امریکایی می گوید  چشمان او نیز برای سالهای زیاد به روی این واقعیت تبعیض های نژادی در آمریکا بسته بوده است و بعد از سالها وکالت و کار روی پرونده های قربانیان تبعیض نژای پلیس آمریکا به آگاهی و بیداری رسیده و پی برده است که دستگاه قضایی و پلیسی این کشور تا چه حد تبعیض آمیز عمل می کنند ضمن آنکه  این مطلب که جرم و جنایت میان سیاهپوستان آمریکا بیشتر است ، به هیچ وجه واقعیت ندارد
.

 


روزگاری که در آمریکا تبعیض نژادی و طبقاتی وجود داشت و سیاهان و سرخها از یک شیر آب و سفیدپوستها از شیر آب دیگری استفاده می کردند

منابع:

http://tanineyas.ir

http://www.farspatogh.com


برچسب‌ها: تبعیض
[ سه شنبه 10 مرداد 1391 ] [ ] [ شایان مهرستا (شب) ]

پرنده های قفسی

عادت دارن به بی کسی

 

عمرشونو کنج قفس

سر می کنن بی هم نفس
                           

نمی دونن سفر چیه

عاشق در به در کیه

هر کی بریزه شاه دونه

فکر می کنن خداشونه

یه عمره بی حبیبن با آسمون غریبن

این همه نعمت اما همیشه بی نصیبن

 

چه می دونن به چی میگن ستاره

چه می دونن دنیا کیا بهاره

چه می دونن عاشق میشه چه آسون

پرنده زیر بارون

تو آسمون ندیدن خورشید چه نوری داره

چشمه ی کوه مشرق چه راه دوری داره

فرقی نداره وقتی ندونی و نبینی

غصّه ت می گیره وقتی می دونی و می بینی



منابع: 

daftarkhaterat2011.blogfa.com

http://loverman20.mihanblog.com

birjand-kaftar.blogfa.com

data.polygon.vn

esteghlali.com

talae.persianblog.ir

http://www.shia-news.com

http://padidee.blogfa.com


برچسب‌ها: شعر فارسیمحیط زیستفقرتبعیض
[ دو شنبه 19 تير 1391 ] [ ] [ شایان مهرستا (شب) ]

به سال ها خشک سالی است در این دیار

دریغ از قطره اشکی از آسمان و هم گوهران دور..

منبع: نامعلوم


برچسب‌ها: فقرتبعیضفتودرد
[ پنج شنبه 10 فروردين 1391 ] [ ] [ شایان مهرستا (شب) ]

بدون شرح!

 

کدام یک آرزویی برای بیداری ندارند؟

 

و آنگاه که دندان هایت گاز می زنند لقمه را به دورترینان بیندیش..

 

 

هم این بازی است، هم آن بازی است و هم تمام زندگی..


برچسب‌ها: فقرفتودردتبعیض نژادی
[ دو شنبه 7 فروردين 1391 ] [ ] [ شایان مهرستا (شب) ]

 

روزی می رسد که فقرا چیزی جز خود ثروتمندان برای خوردن پیدا نخواهند کرد!

 

http://picact.rozblog.com

 


برچسب‌ها: فتو دردفقرتبعیض
[ جمعه 12 اسفند 1390 ] [ ] [ شایان مهرستا (شب) ]

 به گزارش صراط ، گزارشی خواندنی درباره قیمت آپارتمان های یک برج اشرافی در کامرانیه تهران قیمت پنت هاوس این برج 23 میلیارد تومان برآورد شده است.

باورکردنی نیست اما پیگیری های خبرنگار سایت قانون نشان می دهد همه چیز حقیقت دارد. آنها آگهی منتشر شده در سایت های اینترنتی را جدی گرفته اند و با مراجعه به دفتر فروش مشخص شده، به جزئیات دقیق تری از برج شگفت انگیز واقع در منطقه کامرانیه دست پیدا کرده اند.
سالن سینمای سه بعدی با سیستم صوتی دالبی ساراند، سالن بیلیارد با میز اسنوکر، دو فضای مجزا با مساحت بالغ بر 500 متر مربع جهت استخر، سالن Gym با دستگاه ورزشی، کنترلرهای هوشمند ABB با امکان تنظیم دما، نور، صدا یا موسیقی تنها بخشی از امکانات سوپر رویایی برج هستند. در آشپزخانه ها هم از تجهیزات اجاق گاز، فر، مایکروویو، قهوه ساز و ماشین ظرفشویی استفاده شده که همگی توسط یک برند آلمانی معروف ساخته شده اند. سازندگان برج می گویند این سازه تا 8/6 درجه در مقیاس ریشتر در برابر زلزله مقاوم است!           

همان طور که انتظار داشتیم قیمت های تعیین شده برای چنین ساختمانی خیره کننده است. به شکلی که برای خرید ارزان ترین واحد در طبقه اول ساختمان به چیزی حدود پنج میلیارد تومان ناقابل نیاز خواهید داشت. بهترین واحد برج یک پنت هاوس 1400 متری دوبلکس است که حدود 23 میلیارد تومان قیمت دارد. تنها پورسانت معامله این واحد 230 میلیون تومان تخمین زده می شود.
 

برج رویایی کجاست؟   

تبلیغات آپارتمان های چندمیلیارد تومانی در تهران روز به روز بیشتر می شود. نمونه این موضوع که این روزها تبلیغات گسترده ای درخصوص آن انجام شده و در فضای اینترنتی عکس ها و مشخصات تجملی اش ارسال می شود مجتمع «ر» در محدوده کامرانیه تهران است که در زمینی به مساحت 7000 مترمربع با 47000 مترمربع زیربنا ساخته شده است.            

این برج که گفته می شود توسط شرکتی خصوصی ساخته شده است شامل 32000 مترمربع مساحت مفید واحدهای مسکونی است که 1000 مترمربع واحدهای تجاری و 14000 مترمربع فضاهای تفریحی و مشاعات دارد و با قیمت میانگین دست کم 500 میلیارد تومان در بخش مسکونی اش ارزش فروش دارد.

 
قیمت پایه؛ متری 12 و نیم میلیون تومان         

این مجتمع شامل 65 واحد مسکونی در 15 طبقه است که در طبقات اول تا پنجم واحدهای 350 الی 400 متری قرار گرفته اند. در تبلیغات اینترنتی این ساختمان قیمت دقیقی وجود ندارد اما شماره فردی به نام آقای «خ» و یک شماره موبایل داده شده است.        

بر همین اساس پیگیری ها نشان داد که قیمت پایه این آپارتمان ها 125 میلیون ریال برایر هر مترمربع است و در هر طبقه دو درصد به این قیمت پایه افزوده می شود؛ 15 طبقه مسکونی و یک طبقه تجاری این مجتمع سه طبقه پارکینگ دارد و امکانات کامل در واحدهای مبله به نمایش درآمده است
.
 
واحدهای تجملی و فوق گران به نمایش درآمده در تبلیغات اینترنتی این مجتمع که توسط یک شرکت مهندسی به نام «پ» ارایه شده، هم اکنون قیمت ندارد و مشتریان در صورت درخواست امکانات مشابه باید قیمت روز و نمونه ای را موردی درخواست کنند تا واحدهای درخواستی تجهیز شوند. هزینه های این بخش مازاد بر قیمت فعلی خرید خواهد بود.
براساس این گزارش، در هر طبقه شش واحد با چهار تیپ متفاوت معماری وجود دارد و دو واحد 600 متری و دو واحد 400 متری در طبقات 6 تا 13 قرار گرفته اند که واحدهای 600 متری دارای دو تیپ متفاوت و واحدهای 400 متری نیز دارای دو تیپ متفاوت نقشه معماری هستند.


میانگین آپارتمان ها؛ هفت میلیارد تومان        

بدین صورت و با قیمت پایه اعلامی از سوی عرضه کنندگان این ملک باید به این نکته  توجه داشت که با قیمت طبقه اول 125 میلیون ریال برای هر مترمربع و درنظرگرفتن واحدهای 400 متری این مجتمع، کمترین قیمت 50 میلیارد ریال است تا صاحب یکی از آپارتمان های این ساختمان شوید!

قیمت واحدهای 600 متری در کمترین قیمت طبقات این مجتمع هم رقمی بالغ بر 75 میلیارد ریال است. پیگیری ها نشان می دهد، قیمت آپارتمان های این مجتمع با احتساب افزایش دو درصدی قیمت در هر طبقه نیز در طبقه دوم به متری 12 میلیون و 700 هزار تومان در هر مترمربع و در طبقه سوم به 13 میلیون تومان و تا طبقه پانزدهم به 16 میلیون و 250 هزار تومان افزایش می یابد.
 بر این اساس در شرایطی که در طبقات 14 و 15 این برج دو واحد پنت هاوس 926 متری در هر طبقه و یک واحد پنت هاوس 1400 متری دوبلکس قرار گرفته اند. بالاترین قیمت ها در این برج برای پنت هاوس 926 متری به 150 میلیارد ریال و در دوبلکس طبقه 15 به قیمت تمام شده 226 میلیارد ریال یا حدود 23 میلیارد تومان می رسد!    

نکته جالب در این برج آن است که اگر رقم جا به جا شده در تعداد واحدها را میانگین بگیریم با قیمت میانگین متری 14 میلیون تومان برای واحدهای این برج و میانگین متراژ 500 متری برای واحدهای این برج، به عدد میانگین هفت میلیارد تومانی خواهیم رسید که نشان از ارقامی نجومی در خرید و فروش های ملک در تهران دارد.   


220
میلیون تومان پورسانت معاملات احتمالی 

جالب تر اینکه اگر ارقام مذکور را به صورت میانگین درنظر بگیریم، املاک معامله کننده این واحدها در قانونی ترین شرایط می تواند دست کم در معامله واحدهای این برج عددی بین 35 تا 70 میلیون تومان از طرفین معامله بگیرند که اگر با یک درصد معامله حساب شود تا 140 میلیون تومان هم برای معاملات املاکی ها سودآور خواهد بود. حال آنکه اگر رقم پورسانت املاکی ها برای پنت هاوس را بخواهیم محاسبه کنیم، رقمی بین 110 تا 220 میلیون تومان خواهد بود.

امکانات رویایی

بد نیست در خصوص این برج بدانید که 65 واحد مسکونی، فضای تفریحی و مشاعات، هفت دستگاه آسانسور، سه راه پله مجزا، سالن برگزاری همایش های مرتبط با مدیریت برج و سالن اجتماعات بخشی از مشخصات جانبی است. 
سالن سینمای سه بعدی با سیستم صویت دالبی ساراند، سالن بیلیارد با میز اسنوکر، دو فضای مجزا با مساحت بالغ بر 500 مترمربع جهت استخر، سالن Gym با دستگاه های ورزشی، کنترلرهای هوشمند ABB با امکان تنظیم دما، نور، صدا یا موسیقی از دیگر امکانات موجود است.
در آشپزخانه واحدهای مسکونی از تجهیزات اجاق گاز، فر، مایکروویو، قهوه ساز و ماشین ظرفشویی از برند آلمانی، یخچال و فریزر آلمانی استفاده شده و آیین نامه 2800 ایران و استاندارد ISO 9001 در طراحی و ساخت برج مسکونی کسب شده است. این سازه تا 8/6 درجه در مقیاس ریشتر در برابر زلزله مقاوم شده است.
 
منبع: http://www.seratnews.ir

برچسب‌ها: پراکندهتبعیض
[ چهار شنبه 3 اسفند 1390 ] [ ] [ شایان مهرستا (شب) ]


برچسب‌ها: فتو دردفقرتبعیض
[ یک شنبه 30 بهمن 1390 ] [ ] [ شایان مهرستا (شب) ]


برچسب‌ها: فتو دردفقرتبعیض
[ یک شنبه 30 بهمن 1390 ] [ ] [ شایان مهرستا (شب) ]


برچسب‌ها: فتو دردفقرتبعیض
[ پنج شنبه 27 بهمن 1390 ] [ ] [ شایان مهرستا (شب) ]

مخشک آخر نشانِ مانده از سرسبزیِ باغ وجودم.. باغبانت را مرنجان ای وجودت تار و پودم...

(از شعر میلاد ستاره در همین وبلاگ)


برچسب‌ها: فتو دردفقرتبعیض
[ پنج شنبه 27 بهمن 1390 ] [ ] [ شایان مهرستا (شب) ]

منبع عکسها: cloob.com


برچسب‌ها: فتو دردفقرتبعیض
[ پنج شنبه 27 بهمن 1390 ] [ ] [ شایان مهرستا (شب) ]


برچسب‌ها: فتو دردفقرتبعیض
[ پنج شنبه 27 بهمن 1390 ] [ ] [ شایان مهرستا (شب) ]


برچسب‌ها: فتو دردفقرتبعیض
[ یک شنبه 23 بهمن 1390 ] [ ] [ شایان مهرستا (شب) ]
[ شنبه 22 بهمن 1390 ] [ ] [ شایان مهرستا (شب) ]


برچسب‌ها: فتو دردفقرتبعیض
[ شنبه 22 بهمن 1390 ] [ ] [ شایان مهرستا (شب) ]


برچسب‌ها: فتو دردفقرتبعیض
[ شنبه 22 بهمن 1390 ] [ ] [ شایان مهرستا (شب) ]


برچسب‌ها: فتو دردفقرتبعیض
[ شنبه 22 بهمن 1390 ] [ ] [ شایان مهرستا (شب) ]


برچسب‌ها: فتو دردفقرتبعیض
[ شنبه 22 بهمن 1390 ] [ ] [ شایان مهرستا (شب) ]


برچسب‌ها: فتو دردفقرتبعیض
[ شنبه 22 بهمن 1390 ] [ ] [ شایان مهرستا (شب) ]


برچسب‌ها: فتو دردفقرتبعیض
[ شنبه 22 بهمن 1390 ] [ ] [ شایان مهرستا (شب) ]


برچسب‌ها: فتو دردفقرتبعیض
[ شنبه 22 بهمن 1390 ] [ ] [ شایان مهرستا (شب) ]


برچسب‌ها: فتو دردفقرتبعیض
[ شنبه 22 بهمن 1390 ] [ ] [ شایان مهرستا (شب) ]


برچسب‌ها: فتو دردفقرتبعیض
[ شنبه 22 بهمن 1390 ] [ ] [ شایان مهرستا (شب) ]


برچسب‌ها: فتو دردفقرتبعیض
[ شنبه 22 بهمن 1390 ] [ ] [ شایان مهرستا (شب) ]


برچسب‌ها: فتو دردفقرتبعیض
[ شنبه 22 بهمن 1390 ] [ ] [ شایان مهرستا (شب) ]


برچسب‌ها: فتو دردفقرتبعیض
[ جمعه 21 بهمن 1390 ] [ ] [ شایان مهرستا (شب) ]


برچسب‌ها: فتو دردفقرتبعیض
[ جمعه 21 بهمن 1390 ] [ ] [ شایان مهرستا (شب) ]


برچسب‌ها: فتو دردفقرتبعیض
[ جمعه 21 بهمن 1390 ] [ ] [ شایان مهرستا (شب) ]
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد
درباره وبلاگ

چه آسان شعر می‌سراییم و از انسانیت و حقوق بشر و صدها واژه‌ی از تداعی افتاده‌ی رنگین دیگر دم می‌زنیم. اما آن سوتر از دیوار بلند غرورمان، فراموشی‌مان و روزمرّه‌گی‌مان شعرها کشتار می‌شوند. انسانیت و حقوق بشر در گنداب‌ها دست و پا می‌زند و قاموسی به حجم تاریخ دور و نزدیک از واژگان زنده؛ گرد فراموشی می‌گیرد. چه ساده فراموش می‌کنیم مرگ «شعر» در جامه‌ی انسان را.. آری.. از شعرستانیم و از شعر بی‌خبر و از نزدیک‌ترین‌ها چه دورترین..
امکانات وب