شیوه های اعدام - آدم کشی قانونی! 
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل قالب سبز

2-تیر باران: در این روش جوخه آتش به اعدامی شلیک میکنند و یا اینکه با شلیک گلوله در سر اعدامی صورت میگیرد. این روش سالهای سال در چین شایع بوده است اما گویا چینی ها برای بهبود وجهه جهانی خود به روش تزریق داروی مرگ آور روی آورده اند.

اعدامی با چشمانی بسته و یا باز انتظار می کشد. زمان چقدر کند می گذرد. آتش! شلیک میشود قبل از اینکه صدای گلوله را بشنود فشنگها در بدن او جا گرفته است….

 

3-گردن زدن: این روش در عربستان جاری است. اعدامی با شمشیری تیز و با سرعت زیاد گردن زده می شود. شبیه آنچه در مورد گیوتین رخ میداد. گردن زدن افراد و تماشای آن در عربستان مشتری زیاد دارد و افراد زیادی برای تماشا می آیند!

صدای جمعیت را دارد می شنود. ترس همه وجودش را فرا گرفته انتظار تیغه شمشیر داشتن هم از آن انتظارهای سخت است. شمشیر فرود می آید و گردن اعدامی را به سرعت قطع میکند. می گویند اعدامی در لحظاتی کوتاه گردن بریده شده خودش را می بیند!


4-تزریق داروی مرگ آور: در این روش ترکیب سه داروی بیهوش کننده، فلج کننده و قطع کننده ضربان قلب به کار گرفته می شود. در این روش با شیوه مسالمت آمیزتری فرد کشته می شود. این شیوه علاوه بر اعدام اکنون در مرگ خود خواسته افرادی که به بیماریهای لاعلاج مبتلا هستند نیز در برخی کشورها مانند هلند به کار گرفته میشود.

روی تخت اعدام است. افرادی می روند و می آیند. پزشک اعدام سر میرسد. اولین تزریق را داخل رگ انجام میدهد. گلویش خشک میشود. پلکهایش هم سنگین….. دیگر چیزی نمی فهمد

این روش هم اگر داروی اول اثر نکند و داروی فلج کننده و قطع کننده ضربان تزریق گردد مانند کسی که بختک در خواب بروی او افتاده است مرگی هولناک برای اعدامی به ارمغان می آورد.

 

5-اتاق گاز: در این روش اعدامی به داخل یک محفظه برده و روی صندلی بسته میشد. سپس با ترکیب مواد شیمیایی مواد سمی خفه کننده شامل ترکیبات سیانیدی به داخل محفطه جریان می یافت موجب بیهوشی و مرگ اعدامی میشد.


6-صندلی الکتریکی: در این روش اعدامی بر روی صندلی محکم بسته میشد و سپس با کلاهخودی که زیر آن یک ابر فومی خیس شده قرار داشت پوشش داده میشد و اتصالی دیگر هم به پای وی بسته میشد و با جریان برق با ولتاژ ۱۵۰۰ تا ۲۵۰۰ ولت و جریان ۴ تا ۶ آمپر اعدام می گردید. بسیاری از کسانی که با این روش اعدام میشدند در واقع به دلیل جریان برق نیمه پز می شده اند. دمای بدن اعدامیها تا ۷۰ درجه هم بالا می رفته است
.

  ۷-گیوتین: در این روش با یک تیغه بزرگ که از ارتفاع سقوط میکند گردن اعدامی با سرعت قطع میشود. گفته میشود به دلیل سرعت عمل فرد اعدامی با چشمان خود گردن قطع شده اش را لحظه ای کوتاه می دیده است.

منبع:

http://www.funpatugh.com



برچسب‌ها: اعدام
[ جمعه 26 خرداد 1391 ] [ ] [ شایان مهرستا (شب) ]

درباره وبلاگ

چه آسان شعر می‌سراییم و از انسانیت و حقوق بشر و صدها واژه‌ی از تداعی افتاده‌ی رنگین دیگر دم می‌زنیم. اما آن سوتر از دیوار بلند غرورمان، فراموشی‌مان و روزمرّه‌گی‌مان شعرها کشتار می‌شوند. انسانیت و حقوق بشر در گنداب‌ها دست و پا می‌زند و قاموسی به حجم تاریخ دور و نزدیک از واژگان زنده؛ گرد فراموشی می‌گیرد. چه ساده فراموش می‌کنیم مرگ «شعر» در جامه‌ی انسان را.. آری.. از شعرستانیم و از شعر بی‌خبر و از نزدیک‌ترین‌ها چه دورترین..
امکانات وب