نمی‌گویم بگوید.. 
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل قالب سبز

  

نمی‌گویم بگوید که 800 میلیارد دلار درآمد نفت در دوران زمامداری او چه شد؟
نمی‌گویم بگوید که با تئوری مدیریت امام زمانی خود در عرصه‌های داخلی و خارجی، این مملکت را به کدام حضیض بدبختی انداخت؟
نمی‌گویم بگوید چرا دوازده ماه سال برای مردم، رمضان شد؟
نمی‌گویم بگوید نان و سبزی و گوشت و شیر و میوه و دارو و کار و تفریح و عزّت و آبرو و شرف و احترام و زیبایی و امید و تندرستی و طراوت و پیشرفت و سربلندی و اخلاق و قانون و آزادی و زندگی؛ حق مسلّم این مردم بود و او به جای آن چه گفت؟
 
نمی‌گویم. پاسخ اینها را تاریخ بازخواهد گفت. ولی.. ولی می‌خواهم بگویم مگر نه این است که می‌گویند فقط خدا منزّه از اشتباه است؟ مگر نه این است که می‌گویند فقط انبیا پیراسته از گناه‌اند؟ پس.. پس فقط این را بگوید: حتی با صدایی آهسته و ضعیف. با صدایی نامفهوم و با لکنت زبان که:

« آری.. من نیز.. در این 8 سال اشتباهاتی کردم. اگرچه با یاری امام زمان اشتباهاتم کم(!) بودند و کوچک(!) ولی به خاطر همین اشتباهات اندک(!) و کوچک(!) نیز از ملّت عذرخواهی می‌کنم.. عذرخواهی..»
 
عذرخواهی! چه ترکیب ناپیدایی! چیزی که تاکنون هرگز و هرگز و هرگز در این دیار از سوی آنان که بیشترین و بزرگ‌ترین خطاها را داشته‌اند؛ شنیده نشده است..


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها: نقداجتماعیرفتن احمدی نژادمیراث احمدی نژادفرهنگ عذرخواهی مقامات
[ جمعه 11 مرداد 1392 ] [ ] [ شایان مهرستا (شب) ]

درباره وبلاگ

چه آسان شعر می‌سراییم و از انسانیت و حقوق بشر و صدها واژه‌ی از تداعی افتاده‌ی رنگین دیگر دم می‌زنیم. اما آن سوتر از دیوار بلند غرورمان، فراموشی‌مان و روزمرّه‌گی‌مان شعرها کشتار می‌شوند. انسانیت و حقوق بشر در گنداب‌ها دست و پا می‌زند و قاموسی به حجم تاریخ دور و نزدیک از واژگان زنده؛ گرد فراموشی می‌گیرد. چه ساده فراموش می‌کنیم مرگ «شعر» در جامه‌ی انسان را.. آری.. از شعرستانیم و از شعر بی‌خبر و از نزدیک‌ترین‌ها چه دورترین..
امکانات وب